Donkervoort D8 GTO-RS este o supermasina ce provine din Olanda si care doreste a fi varianta extrema modelului de baza, unul deja puternic, capabil sa prinda suta in mai putin de 3 secunde.
Producatorul olandez, care prefera sa isi contruiasca masinile manual, a anuntat ca o legenda se intoarce in aceasta vara. Legenda este „RS”, adica un model care a stabilit recorduri de tur pe circuitul de la Nurburging, Germania.
De aceasta data, sigla RS este atasata pe modelul D8 GTO, o supermasina cu un design inedit si extrem de rapida. Varianta RS va veni cu multiple schimbari de caroserie, astfel incat oamenii sa observe diferenta dintre cele doua versiuni.
Noul bolid este mai mare si are un design mai fioros. Partea fata a fost aproape complet redesenata, nasul, grila si farurile fiind mai agresive. In plus, noile componente fac ca masina sa fie mai aerodinamica si sa stea lipita de asfalt.
Motorul este acelasi ca in varianta de baza si anume turbo-benzinarul de 2,5 litri de la Audi. Bosch, aliatul pe termen lung al companiei olandeze, a imbunatit performantele acestui motor in ultimii doi ani, astfel incat Donkervoort D8 GTO-RS sa accelereze mai repede si sa fie atat de eficient incat sa corespunda normelor Euro 6.
Suspensia a fost regandita si ea, iar acum ampatamentul este mai lat. De asemenea, sistemul de franare a fost proiectat de la zero pentru a face fata noilor cerinte. Asadar, versiunea RS franeaza mai repede decat fratele sau.
Interiorul nu putea sa scape neatins. Designul a fost imbunatatit vizibil, elementele din piele dominand piesajul. Cockpitul este construit din fibra de carbon si aduce un plus de sportivitate la o masina care deja debordeaza de acest lucru.
Donkervoort D8 GTO-RS este o editie limitata de numai 40 de unitati. Pretul de pornire este de peste 150.000 de euro fara taxe. Chiar si asa, 21 de modele au fost vandute deja, iar restul de 19 bucati sunt asteptate sa se vanda inainte ca bolidul sa fie gata de lansare in aceasta vara.
Lasă un răspuns