Audi a anuntat o noua generatie de TT RS cu acelasi motor de 2,5 litri in cinci cilindri, insa cu 40 de cai putere mai mult decat al versiunii anterioare.
Modelul 2017 Audi TT RS prezinta imbunatatiri vizibile comparativ cu varianta de baza. In afara de stopurile si farurile cu LED, avem si insemnele „RS” care sunt specifice versiunii super-sport a acestei masini. Tevile de esapament ovale de o parte si de alta a fustei de pe bara spate, oglinzile subtiate si vopsite in culoarea gri sau acoperite in fibra de carbon, dar si grila fata in stilul fagure de albina sunt si ele insemne clare a unui model RS.
Imbunatatirile de la exterior sunt insotite de catre cele de la interior, acolo unde masina are un design modern. Interiorul unui Audi dezamageste destul de rar si nu o face nici in cazul variantei din 2017 a lui TT RS, care include un ecran de 12,3 inchi, descris ca un cockpit virtual.
Sub capota, posesorii acestei masini sport vor gasi un motor pe benzina de 2,5 litri in cinci 5 cilindri. Motorul dezvolta 400 de cai putere, adica o crestere de aproximativ 40 de cai putere fata de precedentul TT RS. De asemenea, bolidul ofera si un cuplu de pana la 480 Newton-metri (Nm), care sta la dispozitia soferilor intre 1.700 si 5.850 de rotatii pe minut (rpm).
Puterea motorului este transmisa catre toate cele patru roti datorita sistemului de tractiune integrala quattro. Acest lucru este facut posibil prin intermediul unei cutii de viteze S-tronic in sapte trepte.
Motorul este unul turbo si a fost construit din aluminiu, astfel incat a pierdut aproximativ 10 kilograme fata de vechiul motor. Toate aceste imbunatatiri ii permit noului TT RS sa atinga 100 km/h in numai 3,7 secunde.
Alaturi de versiunea coupe avem si versiunea roadster, care cantareste putin mai mult. Totusi, modelul decapotabil nu pierde prea mult din acceleratie si este capabil sa atinga suta in 3,9 secunde. Ambele variante de 2017 Audi TT RS vor deveni disponibile spre finalul acestui an.
Lasă un răspuns