Ferrari a dezvaluit un model unicat pentru un client misterios care a dorit sa ramana anonim. Bolidul transformat de inginerii de la concernul italian este un 458 Speciale, care este deja un model demn de cele mai tari colectii de masini din lume.
Se numeste Ferrari 458 MM Speciale si de curand a fost prezentat pe circuitul din Fiorano, acolo unde a fost supus unui drive-test de Dario Benuzzi, seful pilotilor de teste de la producatorul din Maranello, si de proprietarul britanic al masinii.
Modelul 458 MM Speciale este construit pe sasiul lui 458 Speciale, de la care a imprumutat si trenul de rulare. Acest lucru inseamna ca masina este propulsata de un motor V8 de 4,5 litri care dezvolta 597 de cai putere.
Schimbarile au fost efectuate in general la caroserie si la interior. Clientul a dorit un Ferrari cu linii mai sportive, care sa includa un parbriz cu efect de vizor. Una dintre modificari consta in pilonii parprizului, care au fost vopsiti in culoarea neagra, in stilul lui 1984 Ferrari GTO.
Pilonii A se imbina perfect cu parprizul, iar plafonul a fost si el coborat pentru acest lucru. Rezultatul consta intr-un profil mai aerodinamic si care ofera forta crescuta de apasare, pentru a se asigura ca masina ramane lipita de asfalt atunci cand proprietarul ii va testa limitele pe un circuit.
O alta mare schimbare este reprezentata de gurile de aer din laterale, care nu sunt prezente in modelul de baza. Acestea au fost adaugate pentru a oferi racire suplimentara motorului, in timp ce eleronul a suferit mici modificari care garanteaza distribuirea uniforma a fortei de apasare.
Farurile si stopurile au un look mai sportiv, in timp ce partea din fata are si ea un profil mai sport pentru a se potrivi dorintelor cumparatorului. La interior, pielea de culoare Cioccolato de pe scaune este cusuta manual cu ata alba. Un sistem audio imbunatatit a fost o alta cerere din partea misteriosului cumparator.
Totul culmineaza cu culoarea exterioara. Un alb spumos, numit Bianco Italia, a fost ales si a fost impodobit cu steagul Italiei pe jumatate. Barile sunt realizate din fibra de carbon, iar caroseria din aluminiu. Ferrari 458 MM Speciale este unicat si producatorul ne spune ca nu va mai crea nicio alta unitate.
Lasă un răspuns